لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

حاج‎رضایی: اصول موردنیاز فوتبال را نداریم



کارشناس فوتبال، نداشتن اصول لازم را سبب پسرفت فوتبال کشور می‎داند.


امیر حاج‎رضایی با ابراز نارضایتی از تعطیلی‎های مداوم لیگ برای دیدارهای تیم ملی، اضافه کرد: در فوتبال مدرن و در کوران لیگ بازیکنان 48 یا 72 ساعت در اختیار تیم ملی هستند اما در کشورمان، این قانون رعایت نمی‎شود و همین مشکلات زیادی به‎وجود آورده است.

به گزارش لیگ ایرونی پایگاه اطلاع رسانی فوتبال پایه به نقل از ایسنا ، وی ادامه داد: اگر آینده‎نگری می‎کردند نباید تراکم بازی‎ها به پایان فصل می‎افتاد و این تعطیلی‎ها خیلی بار منفی داشت. مصدومیت‎های زیاد یکی از مشکلاتی است که به سبب فشردگی لیگ، خیلی از بازیکنان با آن مواجه شدند. اردیبهشت ماهی سرنوشت‎ساز است که در بیشتر لیگ‎های خارجی، قهرمان در این ماه مشخص می‎شود و خبری از تراکم بازی‎ها نیست.

حاج‎رضایی تأکید کرد: فقط وقتی تقویم وجود دارد بر اساس آن برنامه چیده می‎شود که این اشتباه است. الان تقویم سال 93 موجود نیست و طبعاً برنامه‎ای هم ندارند. در کل باید بگویم متاسفانه نگاه و برنامه‎ی جامعی نداریم.

این کارشناس در ادامه صحبت‎هایش، یادآور شد: 3 اصل مدیریت، سرمایه‎گذاری و برنامه‎ریزی در فوتبال نیاز است که ما هیچ‎کدام را نداریم و چیزی که به جای این‎ها معرفی می‎شود، مطالبات فوتبال ایران را برآورده نمی‎کند و فوتبال ما ضربه می‎خورد.

وی با بیان این‎که وضعیت باشگاهی ایران خوب نیست، بیان کرد: اگر در مقدماتی جام جهانی قطر را نبریم در فوتبال ملی هم وضعیت خیلی خراب می‎شود و باید تمام سعی‎مان را به کار گیریم تا به جام جهانی صعود کنیم.

حاج‎رضایی در مورد 16 یا 18 تیمی شدن لیگ برتر، گفت: اطلاعاتی از فدراسیون ندارم و نمی‎دانم در آن‎جا چه می‎گذرد. اطلاعات من، رسانه‎ای و آن چیزی است که در رسانه‎ها مطرح می‎شود. ابتدا به تبعات فکر نمی‎کنیم و تصمیم‎هایی گرفته می‎شود که سردرگمی و بی‎تفاوتی در آن مشهود است.

این کارشناس بیان کرد: تعداد تیم‎های لیگ فرقی نمی‎کند اما باید کارشناسان تشخیص دهند که چه مزایا و معایبی دارد و با دوراندیشی و کارشناسی تصمیم گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد