لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

علیرضا جلولی سرمربی تیم فوتبال امید سایپا شد


باشگاه سایپا علیرضا جلولی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید خود انتخاب کرد.                  به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ طی حکمی از سوی معاون ورزش باشگاه سایپا، علیرضا جلولی را به عنوان سرمربی تیم امید  این باشگاه برگزیده شد ومراسم معارفه  وی عصر روز شنبه(7  اردییهشت ماه) در محل این مجموعه فرهنگی ورزشی برگزار شد.

این گزار حاکی است؛ در ابتدای این مراسم که با حضور خلیل سپهر سبحانی مدیرعامل، و جمعی از مدیران ارشد شرکت فرهنگی ورزشی سایپا  و همچنین بازیکنان و اعضای کادر فنی  تیم فوتبال  امید سایپا برگزارشد، از خدمات و زحمات حسین حنیفی، سرمربی پیشین این تیم  تقدیر شد.

 مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا نیز در سخنان کوتاهی خطاب به بازیکنان تیم امید اظهار داشت: شما آینده این باشگاه و تیم بزرگسالان هستید و باید قدردان  فرصتی که سایپا در اختیار شما گذاشته است باشید.

وی ادامه داد: ما امکانات و شرایط را برای رشد و بالندگی شما آماده می کنیم و شما باید با تمام توان و قدرت در این مسیر برای ساختن آینده خود و تیم فوتبال سایپا تلاش کنید.

گفتنی است؛ علیرضا جلولی به عنوان بازیکن حضور در تیم‌های همچون بوتان، پورا، استقلال و سایپا را در کارنامه دارد و همچنین به عنوان مربی نیز در تیمهای نیروی زمینی و سایپا حضور داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد