لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

ماجدی: عملکرد تیم ملی زیر16 سال فوق العاده بود


میرشاد ماجدی: عملکرد تیم ملی زیر16 سال در تورنمنت قزاقستان فوق العاده بود /
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم های ملی پایه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ماجدی در این باره گفت: تیم ملی زیر16 سال در تورنمنت ریاست جمهوری قزاقستان عملکرد بسیار خوب و فوق العاده ای داشته و توانسته به فینال این رقابتها صعود کند. امیدواریم امشب این تیم در فینال به پیروزی برسد و قهرمانی سال گذشته تیم ملی را که با دوستی مهر بدست آمد را تکرار کنند. تیم ملی زیر16 سال در حال حاضر با مصطفی قنبرپور به خوبی نتیجه گرفته و در تورنمنت گالینی هم نتایج خوبی بدست آورد. مربیان این تیم دو سال است که با بازیکنان کار می کنند و نقاط قوت و ضعف را به خوبی می شناسند. تیم ایران یک سال از همه تیم ها کوچکتر است و همه تیم ها تیم ملی زیر17 سال هستند. سال قبل هم همینطور بود و ما توانستیم قهرمان شویم. آنطور که خبر دارم در مقابل تیم قدرتمند آذربایجان بازی بسیار خوبی را انجام داده است. همه تلاش کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال این است که تیم آماده ای راهی مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا در پاکستان شود و به عنوان سرگروه به مرحله نهایی در تایلند صعود کند.
ماجدی درباره اردوی تیم ملی زیر17 سال در امارات و دو بازی دوستانه این تیم گفت: ما به علی دوستی اعتقاد داریم و می دانیم که در رده نوجوانان یک متخصص به تمام معناست. البته قرار است که با ایشان جلسه ای بگذاریم و درباره روند کلی تیم ملی صحبت کنیم. پیروزی دو بر یک در بازی اول و پس از آن شکست 5 بر یک بازی دوم حتما از سوی ایشان و کادرفنی توجیه دارد. ضمن اینکه نتیجه در بازیهای دوستانه زیاد مهم نیست و مهم شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است. در حال حاضر تیم ملی زیر17 سال مهمترین تیم رده پایه کمیته جوانان و فدراسیون است که قرار است در جام جهانی امارات به میدان برود.در بازیهایی هم که تیم ملی مقابل تیم های لیگ برتری بازی کرد بدون توجه به نتیجه شاهد نمایش خوبی از سوی بازیکنان بودیم و بازیکنان جنگنده و با انگیزه بودند. البته گفته شده که تیم ایران با تیم دومش به مصاف تیم امارات رفته است. به نظر من در مواجه با حریفی به نام امارات، نباید تیم های اول و دوم ایران تفاوتی با هم داشته باشد.
ضمن اینکه در بازی دوم تیم ملی امارات با ترکیبی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان و جوانان به میدان آمد و اغلب آنها حداقل یکی دو سال از بازیکنان ایران بزرگتر بودند و از نظر فیزیکی هم این اتفاق قابل مشاهده بود. بازهم تکرار می کنم که ما به علی دوستی مهر اعتقاد داریم و مطمئنیم تیم مهیایی را به جام جهانی می برد.
سرپرست کمیته جوانان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان گفت: امروز ساعت 15 با رئیس فدراسیون فوتبال در این باره جلسه دارم و با به جع بندی نهایی برسیم و بعد نام سرمربی تیم ملی را اعلام می کنیم.
وی در پایان درباره حضورش در همایش فوتبال پایه در مالزی گفت: امشب به مالزی می روم چرا که از فردا کنفرانس فوتبال پایه در مالزی برگزار می شود و در این کنفرانس فیفا و یوفا نمایندگانی دارند که سخنران این کنفرانس دارند و کارگاههای مفیدی در این باره برگزار می شود. این کنفرانس درباره رده سنی 14 است و در واقع زیر14، زیر13، زیر12، زیر11 و زیر10 سال است. فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان توجه ویژه ای به رده های سنی زیر14 سال دارد. البته قرار است که کمیته جوانان برگزاری این رقابتها را به آکادمی ملی فوتبال واگذار کند. قبلا این رده سنی به صورت فستیوالی رقابتهایش انجام می شد.  تفاهم نامه ای هم بین فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان با آکادمی ملی فوتبال امضا شده که آکادمی به صورت برنامه ریز و اجرا کننده، رقابتها را برگزار کند. منتظر هستیم تا با دستور رئیس فدراسیون این تفاهم نامه اجرایی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد