لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

تحلیلی بر عملکرد تیم فوتبال امید سایپا در سال گذشته


طبق برنامه ها مدون فدراسیون جهانی فوتبال، یکی از بزرگترین رسالت های هر باشگاه فوتبالی پرداختن به تیم های پایه و معرفی بازیکنان مستعد و خوش آتیه به فوتبال هر کشور است.

طبق برنامه ها مدون فدراسیون جهانی فوتبال، یکی از بزرگترین رسالت های هر باشگاه فوتبالی پرداختن به تیم های پایه و معرفی بازیکنان مستعد و خوش آتیه به فوتبال هر کشور است. گرچه در باشگاه های کشور آن طور که باید و شاید به این اصل پرداخته نشده است اما بی تردید مهمترین راهکار تضمین آتیه ورزش کشور پایه ریزی تربیت و پرورش ورزشکاران کم سن و سال رشته های مختلف ورزشی است. در این راستا باشگاه سایپا بعنوان یک باشگاه پیش قدم سالهاست که در عرصه فوتبال پایه یکی از سردمداران این حوزه محسوب شده و در پایان هر فصل بازیکنان توانایی را به رده های سنی بالاتر معرفی می کند که در آینده ای نه چندان دور پا جای پای ستارگان فوتبال بگذارند. گواه این مساله درخشش ستارگانی همچون مسعود شجاعی،‌ هادی عقیلی، جواد کاظمیان، کریم انصاری فرد و ... در آسمان فوتبال کشور است.

سایپا در سال گذشته همچون ادوار پیش، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید تیمداری کرده و نتایج مطلوبی را به کارنامه خود اضافه کرد که در نگاه گذرا عملکرد تیم فوتبال امید سایپا بررسی شد.

قهرمانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر ماحصل تلاش بازیکنان امید سایپا

تست گیری و انتخاب بازیکنان توانای ورزشی از میان نفرات انتخابی کادر فنی و کمیته استعدادیابی در رده سنی امید که از اوایل خرداد ماه سال گذشته آغاز شد، اولین استارت این تیم در فصل گذشته بود. این تیم بعد از پیگری مسابقات موفق به تصاحب عنوان سوم رقابتهای لیگ باشگاه های تهران شد و نتایج مناسبی را کسب کرد،‌ به طوری که بهترین نتیجه این تیم پیروزی 7 بر یک مقابل احسان ری و ضعیف‌ترین نتیجه شکست سه بر دو مقابل راه آهن بود.

از سوی دیگر با استراتژی پرورش بازیکن، شرکت صلاح دید که با حضور تیم فوتبال امید در مسابقات لیگ یک  کشور موافقت کند تا ضمن قرارگیری بازیکنان در شرایط سفرهای ورزشی، تعداد بازی‌های انجام گرفته در طول فصل نیز افزایش یابد. به همین منظور سایپا البرز در لیگ یک کشور حضور یافت که مرحله اول آن به صورت رفت و برگشت با حضور 5 تیم برگزار شد و سایپا توانست به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود .در مرحله دوم با قرعه کشی سایپا البزر استقلال اهواز گیتی پسند اصفهان شهرداری سنندج در یک گروه قرار گرفتند. این مرحله از مسابقات در شهر اصفهان برگزار شد و تیم سایپا توانست با دو برد و یک تساوی به مقام قهرمانی و راهیابی به لیگ برتر مسابقات امید کشور را به دست آورد.

ماحصل این پیکارها معرفی بازیکنانی همچون میلاد غریبی،‌ صادق مرادزاده، عباس قربانپور ، فرهاد عطاپور ، میلاد بختیاری ، محمد احمدی ، پوریا توکل ، مهران اباصلتیان محمدرضا اخباری ، محسن احمدی و وحید نجفی به رده بزرگسالان شد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد