لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

دوستی مهر: باید دو برابر کار کنیم


 

 

علی دوستی‌مهر با تبریک صعود تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی برزیل گفت: فوتبال ما مرده بود و روح شادابی از آن گرفته شده بود که این پیروزی به مردم نشاط داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اظهار کرد: ما به این پیروزی احتیاج داشتیم. این برد باعث غرور، شادی و سرور مردم شد. فوتبال ما مرده بود و روح شادابی از آن گرفته شده بود. این پیروزی باعث نشاط مردم شد.


به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: راهیابی به جام جهانی از لحاظ سیاسی وشخصیتی برای ما خوب است. امروز در دنیا همه برزیل را با تیم فوتبالش می‌شناسند. مهم‌تر از همه اینکه تیم ملی در کره، این تیم را شکست داد. ارزش این پیروزی چند برابر است. با توجه به نتیجه بازی قطر و ازبکستان، تیم ملی بهترین کار را کرد که در این بازی به پیروزی رسید و گره کار را خودش با دستانش باز کرد.

مدیر کادر فنی تیم ملی جوانان با بیان اینکه باید واقع‌بین باشیم خاطرنشان کرد: حساسیت بازی ما را به سمتی برد که نتوانستیم بازی در شان ایران داشته باشیم. در نیمه نخست دست و پا بسته بازی کردیم که آن هم طبیعی بود چرا که استرس و شرایط بازی ایجاب می‌کرد. حالا باید با یک برنامه‌ریزی و شرایط خوب و با تدارک قوی خودمان را برای جام جهانی آماده کنیم. طوری نباشد که به صعود به جام جهانی بسنده کنیم و تیم ملی را رها کنیم. از آن طرف بام هم نیفتیم و از تیم‌های پایه و باشگاهی غافل شویم. واقعیت این است که سازندگی در فوتبال کم شده است. اگر می‌خواهیم در بحث ملی موفق باشیم باید بازی‌های تدارکاتی و اردوهای قوی در کشورهای پیشرفته داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: طوری عمل نکنیم که یک روزی غصه بخوریم و خدای نکرده در جام جهانی کوچک شویم. حالا باید دو برابر کار کنیم. دنیا از ما فوتبال پیشرفته می‌خواهد. از حالا شروع کنیم و روی تیم‌های پایه، باشگاهی و ملی سازندگی کنیم. باید در حد تیمی ظاهر شویم که شخصیت جام جهانی را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد