لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ برتر بزرگسالان با چهره ای متفاوت


  


جمع مدعیان جمع است!

لیگ برتر بزرگسالان نسبت به سال گذشته دچار چندین وچند تغییر و تحول اساسی شده است. دو تیم استقلال و شهرداری باغستان، نمایندگان تهران در لیگ دسته سه کشور هستند که امیدواریم با موفقیت این دو تیم، نام فوتبال تهران در لیگ های کشور طنین انداز شود. دو تیم بهره برداری (مترو) و پارسا تازه واردهایی هستند که از دسته یک به لیگ برتر آسیاویژن صعود کردند و برای نخستین بار این مسابقات را تجربه می کنند. فراموش نکینم که شهرداری باغستان هم سال گذشته تازه از دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بود.

نکته جالب توجه سقوط دو تیم از لیگ کشوری به جدول مسابقات است. دو نماینده تهران نتواستند در لیگ کشوری دوام بیاورند و علیرغم شایستگی هایی که از خودنشان داده بودند، دوباره به جایگاه دو سال گذشته خود بازگشتند. مسوولان ومدیران فوتبال تهران بایدبه فکرراه حلی باشند که چرا تیم های تهران، نمی توانند از پس شهرستانی های لیگ دسته سوم کشور بربیایند!

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به سایر تیم های حاضر در لیگ برتر بزرگسالان داشته باشیم، شهدای نیروی هوایی سابقه قهرمانی در لیگ را دارد. اما این تیم هم پس از دو فصل ناموفق در لیگ کشور بایددرمرحله انتخابی لیگ سه کشور شرکت کند. اتحاد پاکدشت که فصل گذشته تا هفته های پایانی در کورس مسابقات قرار داشت به دلایل زیادی از جمله کمبود تجربه از قافله عقب ماند و دستش به جام نرسید. اتحاد امسال با کادر مدیریتی و همچنین کادر فنی جدیدی پا به مسابقات می گذارد. فولاد پایتخت هم شرایط مشابهی را تجربه می کند و پس از واگذاری این تیم، حالا چهره دگرگون شده ای از فولاد رادرلیگ شاهد خواهیم بود. پاراگ چندین و چند سال است در لیگ برتر دست و پا می زند اما تا به حال نتیجه درخشانی کسب نکرده است.آیا حضور مهران تنهایی ومحمدرضا شکوهی درکادر فنی پاراگ میتواند از این تیم یک مدعی بسازد. پیمان مهر 90 زیر سایه یعقوب وطنی و تحت امر مصطفی نوعی در ورزشگاه اختصاصی خود تمرینات پرفشاری را سپری کرده و امیدورا است امسال بتواند با کسب سهیمه، حضور در لیگ کشوری را تجربه کندنگاه مدیران ومسئولین این تیم به فوتبال متفاوت با آنچه در لیگ دیده شده می باشد که اگر این راه ادامه دار باشد یقین داریم نتیجه ای بسیار خوب را خواهد داشت. رعد پویان که فصل پیش درپنج هفته نخست همه را انگشت به دهان کرده بود، در انتهای فصل حتی تا آستانه سقوط پیش رفت. نوسان ها در این تیم بیش از حد تصور بوده است. رعد اگر می خواهد امسال شرایط بهتری داشته باشد، باید با ثبات تر، اصولی تر و در کل، حرفه ای تر به مسابقات نگاه کند. آماد نزاجا، یکی دیگر از تیم های نظامی است که همیشه پرنوسان ظاهر شده. در کل، شرایط لیگ امسال بزرگسالان با تمامی سال های گذشته فرق می کند؛ تعداد مدعیان تصاحب جام افزایش پیدا کرده و این اتفاق تنور مسابقات را زودتر داغ می کند. پس به انتظارمی نشینیم تا شروع دوباره لیگ برتر بزرگسالان تهران.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد