لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

تاثیر مستقیم صعود به جام جهانی روی ویترین فوتبال تهران


  

تا چندروز دیگر لیگ برتر امیدها دوباره استارت می خورد. لیگی که امسال، سال متفاوتی را تجربه خواهد کرد. حضور تیم ملی ایران در جام جهانی، همچون خون تازه ای در رگهای خشک شده فوتبال تزریق شده و به اصطلاح فوتبال تهران را «زنده» کرده است. بازگشت مریبان بزرگی چون غلام سجادی و مجید نائینی به فوتبال تهران و همچنین حضور آرش لبجویی در تیم پیکان و یا رضاکیانی در نیروی زمینی، جذابیت های این لیگ را دوچندان می کند. تنور مسابقات گرم گرم خواهد شد. اشک ها و لبخندهای بازیکنان دوباره پشت لنزهای دوربین می روند و قلم ما هم روی کاغذ روزنامه، برای هرچه بهتر نشان دادن اتفاقات روی داده در لیگ، حرکت می کند.

قصه ی فوتبال تهران، روزهای جدیدی را حکایت می کند که شور و امید را در دل خود نهفته است. روزهای خوشی که امیدواریم به زودی ها پایان نپذیرد. در مقدمه مطالب قصد نداریم قلم فرسایی کنیم و آنچه تحت عنوان گزارش در زیر آمده است به طوری خلاصه بیان کنیم! از این به بعد در ستون «مقدمه» با مربیان و بازیکنان درد و دل می کنیم. نواقص و نقاط قوت را بیان می کنیم. حتی ازمسئولان فوتبال ایراد می گیریم و ... اما همیشه اول به خودمان نگاه می کنیم و سپس دیگران را نقد می کنیم!

امیدواریم در سال روبرو، با کمک همه شما دوستانی که در فوتبال تهران زحمت می کشید بتوانیم بهتر و بیشتر به فوتبال پایه کمک کنیم؛ چرا که هدف همه ما جز این نیست! در فوتبال پایه پول نیست. قدرت نیست. شهرت هم نیست. اما همه ما فقط برای عشق کار می کنیم. از من روزنامه نگار که کوچکترین جزء این فوتبال هستم بگیر تا مدیران و مسئوولان تیم ها! همه و همه برای دل خودمان کار می کنیم. برای رونمایی از ویترین فوتبال تهران!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد