لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

چرخ فوتبال را با هم بچرخانیم!


 

به دنبال سوژه ای برای آغار مطلب «مقدمه» لیگ برتر جوانان بودیم و سوژه های زیادی از ذهنمان گذشته. اما هیچکدام جالب توجه نبودند. «مقاومتی که فصل گذشته با رضا مرتضی زاده قهرمان لیگ شد، حالابا رضا صادقی به دنبال تکرار موفقیت فصل گذشته است». « فقط شش تیم از مجموع شانزده تیم حاضر در لیگ، با مربیان فصل گذشته خود پا به مسابقات گذاشتند.» «سعید و میثم جهانگیری، اولین تقابل پدر و پسرها در فوتبال تهران». همانطور که گفتم سوژه های جالبی به نظر نمی رسند! امسال قصد داریم ساز و کار راتغییر دهیم. از حالت یکنواختی که همیشه در روزنامه ها متداول بوده و ما به اجبار سال گذشته با آن کار می کردیم خارج شویم. برای تغییر روند موجود از خودمان شروع کردیم و سعی می کنیم همه چیز را تغییر دهیم!

مقدمه ها گزارشات وحتی مصاحبه ها!

امسال برای همه ما سال متفاوتی خواهد بود. دنبال سوژه هایی می رویم که همه را حیرت زده کند. با مربیان و مسئولان تیم ها بیشتر تعامل خواهیم کرد. امسال سعی می کنیم زوم بییشتری روی بازیکنان با استعداد و شناساندن آن ها به فوتبال تهران داشته باشیم تا انشا ا... به لطف الهی قدم کوچکی در راه پیشرفت فوتبال تهران برداریم. برای اینکه بهتر بتوانیم مخاطبان را در جریان امور لیگ، اتفاقات و حواشی مسابقات، رویدادهای مهم درهیئت فوتبال و ... قرار دهیم به کمک و یاری شما دوستان عزیز نیازمندیم. برای چرخاندن چرخ بزرگ فوتبال تهران همه به کمک یکدیگر نیازمندیم.

همانطور که نوشتیم، امسال  تغییر و تحولات زیادی رخ خواهد داد. مطالب و بخش های جدیدی تدارک دیده شده که امیدواریم از خواندن این مطالب لذت ببرید!

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39

سلام
وبلاگ خوبی داری..
اگه میشه اسیا ویژن رو به روز کن الان هفته 5 هست و خبری از نتایج نزدین ....
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد