لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

نکونام: مربی بزرگ‌تر از کروش ؟ حتما مورینیو یا پپ را می خواهید!/نزدیک بود کره‌ای‌ها خودکشی کنند


 جواد نکونام می‌گوید کره‌ای‌ها شانس آوردند که حذف نشدند و به جام جهانی صعود کردند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از مسابقه با کره جنوبی در جمع خبرنگاران حاضر در کره گفت: «خدا را شکر به جام جهانی رفتیم. سختی‌های زیادی کشیدیم ولی خدا را شکر می‌کنم با تمام سختی‌ها و نامهربانی‌ها صعود کردیم. تشکر می‌کنم از مردم. واقعا زحمت کشیدیند و تیم ملی را حمایت کردند. خدا را شکر که توانستیم برنده این مسابقه شویم.»

او در مورد صحبت‌های بازیکن کره جنوبی هم که گفته بود کاری می‌کند جواد نکونام در زمین خون گریه کند گفت: «دیروز هم گفتم، خون که هیچ، ما جانمان را هم برای ایران می‌دهیم. ما اشک شوق ریخیتم و آن‌ها خون که هیچ، نزدیک بود از ناراحتی خودکشی کنند. حتی نزدیک بود کره‌ای‌ها حذف شوند و به جام جهانی نیایند. شانس آوردند حذف نشدند.»
او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی در ایران چه خبر باشد گفت: «نمی‌شود توصیف کرد. خیلی خوشحالم که به ایران می‌رویم و با مردم صعود به جام جهانی را جشن می‌گیریم. ما به یک جشن ملی و بزرگ فکر می‌کنیم.»
نکونام در مورد تماسی که حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم با او داشته گفت: «ایشان تبریک گفت و من به نمایندگی از بچه‌های تیم ملی با او صحبت کردم. آقای روحانی از بچه‌های تیم ملی تشکر کرد و سلام گرم به همه آن‌ها رساند. دیروز هم پیام آقای احمدی‌نژاد به ما رسید. من می‌دانم پشت این تیم یک ملت بود. بحث سیاسی نیست، هیچ وقت نبوده و ما تنها به فکر شاد کردن مردم هستیم.»
کاپیتان تیم ملی در مورد آینده کارلوس کروش در تیم ملی گفت: «من هم واقعا نمی‌دانم. در حیطه وظایف من هم نیست که در مورد این مسئله سوال کنم. اما این را می‌دانم که واقعا ما از یک مربی چه می‌خواهیم؟ گفتند این تیم ستاره ندارد اما دیدید که در بازی رفت و برگشت کره را شکست دادیم. کروش مربی و انسان بزرگی است. ماندنش به نفع فوتبال ایران است. ما باید از او غیر از مربیگری در بخش‌های دیگر فوتبال استفاده کنیم. باید به فکر فوتبالمان باشیم. شما چه کسی را بزرگ‌تر از کروش می‌خواهید؟ مگر اینکه مورینیو یا پپ گواردیولا را بیاوریم. او برای فوتبال ما خیلی زحمت کشید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد