لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

لیگ ایرونی

اخبار فوتبال (پایه ولیگ تهران آسیا ویژن)وکانون مربیان تهران

مجید نائینی سرمربی امیدهای پرسپولیس: با توجه به حساسیت باشگاه، م



  •  

    سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس گفت: با توجه به حساسیت مسوولان باشگاه، تیم امید فصل متفاوتی را پیش رو دارد.


    مجید نائینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در این مدت توجه خاصی را از سوی مسوولان باشگاه شاهد بوده‌ایم. آقای رویانیان با حساسیت مسائل را پیگیری می‌کنند و در حال حاضر با هزینه‌هایی که از سوی باشگاه صورت گرفته، خوابگاه مناسبی در ورزشگاه امام رضا (ع) تدارک دیده شده است که در آخرین مراحل تجهیز قرار دارد. یازده بازیکن تیم امید که شهرستانی هستند در همین خوابگاه مستقر می‌شوند. تا امروز آقایان منتقمی، استیلی و پورحسن چند بار با حضور در تمرینات به بچه‌ها سر زده‌اند.

    وی ادامه داد: با توجه به این شرایط و تیمی که جمع کرده‌ایم، امیدهای پرسپولیس فصل متفاوتی را پیش رو دارند. همچنین از آقای یعقوب فاطمی مقدم که پیشکسوت باشگاه هستند و تحصیلات عالی در رشته تربیت بدنی دارند خواسته‌ایم به عنوان سرپرست کنار تیم باشند که این خود برای شکل‌گیری درست شخصیت حرفه‌ای بازیکنان مهم است.

    سرمربی امید سرخپوشان تصریح کرد: ما در حال حاضر 26 بازیکن امید خودمان را انتخاب و فهرست را کامل کرده‌ایم. سه بازیکن رده جوانان هم داریم که از آنها در جریان مسابقات استفاده خواهیم کرد. به طور حتم از این تیم نفراتی هستند که علاوه بر عابدزاده، چشمی، کنعانی و قدمی که بزرگسالان را همراهی می‌کنند، این توانایی را داشته باشند.

    نائینی افزود: روز جمعه در تمرین پرسپولیس حاضر بودم و با یحیی گل‌محمدی هم در اینباره صحبت کردم و خواستم بعد از فارغ شدن از دغدغه‌های بازی فینال جام حذفی، تیم امید را هم زیر نظر بگیرند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد